pasha&yas

متن مرتبط با «نیستی ببینی» در سایت pasha&yas نوشته شده است

نیستی ببینی

  • نیلوبلاگ

    این روزها می گذرند…. ولی من به این سادگی از این روزهای تلخ نمی گذرم ………. xa0 xa0 xa0 چشمانم شب ترین استدلم دریاترین ..رویایم ستاره ترینوعشقم کوه ترین…!کجاست آن فرهادترین …؟ ………. رویاهایم را در کنار کسانی گذراندم که بودند ولی نبودندهمراه کسانی بودم که همراهم نبودنوسیله کسانی بودم که هرگز آنها را وسیله قرار ندادمدلم را کسانی شکستند که هرگز قصد شکستن دل آنها را نداشتمو تو چه دانی که عشق چیستعشق سکوتی است در برابر همه اینها !!! …….. فکــر میــکردم تـو همــدردی!ولــی نــه!تــو هــم ، دردی…....

    ادامه مطلب
  • جدیدترین مطالب منتشر شده